Lucia-dagen!

Det snöar! Nu hoppas jag att det låter bli att regna innan april!
 
I morse innan jobbet så red jag Zippin lite i skogen, styrde lite runt träd och klättrade. Sen efter jobbet och hamburgare till mat så skrittade jag och Linda ut en sväng i mörkret med Clarinett och Bea. Bea är feberfri, äter för fullt och känns pigg, lite otäckt när vi inte riktigt vet vad som hände men vi behandlar det som en lättare kolik så länge. Clarinett behöver komma ut lite mer för hon är typ rädd för allt just nu, inte likt henne alls.. Avslutade dagen med att jobba Dajmen i töm, skönt att banan börjar fungera igen.
 
Nu ladda om för ny vecka, nu väntar några intensiva veckor på Ica med fullt ös, extrajobb och extra öppet. Lite luciatåg såg jag på tvn i morse annars har det varit klent på den fronten, och inte en enda lussekatt men det åt jag ju desto fler av igår! 
 
Zippin i skogen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0