Julruschen är här!

Nog märks det att julen närmar sig och igår hade vi två olika rekord på Ica, dels försäljningsrekord och dels mesta antalet vagnar /pallar med varor som kom till oss. Försäljningen var till största delen julkassar och korgar till byns företag men vi hade också mycket kunder och började morgonen med två borta i personalen...
 
Efter jobbet så tog jag Dajmen, tömkörde och satt sedan upp och skrittade lite, med betoning på lite då jag ville att det skulle kännas bra efter förra gången. Sen hjälpte jag Linda att hämta Bea som varit hos Nisse och fått skor. När hästarna var nattade så blev det sen men lättlagad middag med färdig potatisgratäng och färdiga revben med coleslaw.
 
Nu ny dag och ledig, sen jobbar jag ett par dagar igen. Blir mycket jobb nu men så är det ju när det är jul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0