Diskberg!

Ett tunt lager snö lade sig igår morse, bara precis så att isen doldes under den men det blev faktiskt lite mindre halt!
 
Trots snön var det svårt att göra något jobb med hästarna igår, gjorde ett försök att rida Clarinett men hon tyckte att det var för hårt, halt och knöligt. Till Zippin hittade jag en liten fläck längst upp i en oanvänd hage där jag kunde longera henne. Brunsten verkar ha lagt sig och humöret är mer som vanligt igen så förhoppningsvis kan vi jobba lite mer framöver, bara det blir något underlag då. 
 
Blev en lång paus hemma innan lektionerna, ännu längre då jag fick ett par avbokningar, så jag hann nästan igenom hela diskberget som var. Ni som läste förra veckan vet att vi hade stopp i avloppet och översvämning av diskmaskinen, avloppet är fixat men diskmaskinen samarbetar ännu inte riktigt...
 
Så i väg på några lektioner, natta hästarna och sen kväll. Nu ny dag och intressant att se vad som går att göra i dag... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0