Dan före dopparedan!

Så blev det jul även i år, oavsett corona och oavsett snö eller is, jul blir det ju oavsett!
 
Igår var det en intensiv dag, började med att jobba Dajmen och Clarinett i töm. Sen körde jag Juliette till Nisse för att skos, det var lite pyssel att få ner transporten nerför den hala backen hos mig och sen upp med hos Nisse med häst i transporten, men med hjälp och lite stök så gick det med.
 
Sen ombyte och fika innan Ica och jobb där till klockan 20. Visst var det mycket folk men inte kaos och helt okej att jobba. Efter jobb och nattning av hästar så var det Bingolotto på tvn som gällde, jag gjorde ägghalvor och så hade vi lite ost och kex också. Nisse hade påbörjat att ungsbaka skinkan, jag slog in de sista julklapparna och trots att vi handlat en full vagn hade vi givetvis glömt något (ungsfolie) så alltså var allt som vanligt kvällen innan julafton!
 
Dajmen i töm, ute i "snön". Så tråkigt lite snö det är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0