Sista kvällsöppet!

Jobbat 10-19 i dag, dåliga arbetstider tycker jag då man inte hinner något varken före eller efter jobbet! Som tur är så är det här sista veckan med längre öppet på kvällen så det blir ingen fler sån här fredag nu på ett tag! På de andra dagarna har vi börjat 11 när vi haft stängning och det är betydligt bättre tycker jag, men nu blir det vintertider till veckan igen.
 
Jag hann i alla fall rida ut en liten sväng med Zippin i morse och longera Satine. Zippin var så lugn och cool ända tills vi kom ut ur skogen, då blåste hon upp sig, taktade och skrek! Hon trodde nog att hennes kompisar hade försvunnit men de stod ju vid ingången och väntade!
 
Efter jobbet så blev det en snabb middag med färsk pasta och en sås med champinjoner, kantareller (tyvärr från burk), bacon, creme frachie med kantarellsmak och grädde. Snabbt och gott! Red sedan Chokladen, jag har inte suttit på henne sen träningen, men tömkört, och red i en hage med långgräs och lutning och ändå kändes hon jättefin! Bra avslut på dagen!
 
Bilder från morgonen i stohagen:
Morgontrötta flickor!
 
Nyvaken Wasabi!
 
Morgon mysig Choklad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0