Måndagsrutiner!

På jobbet börjar vi komma in i vanliga rutiner igen med vanliga öppettider och mindre sommarjobbare, måste säga att det då känns bra att jag bara har två arbetsdagar kvar och sedan en veckas semester till!
 
I morse jobbade jag Zippin i töm, och efter jobbet så skrittade jag och Paula ut på en riktig mystur med Chokladen och Juliette. Nu är det bara att sova och sedan nya tag i morgon!
 
Wasabi har fått en ny flughuva eftersom hon gömt sin förra på ett bra ställe, den här blir nog inte lika lätt att gömma! Jag ska klippa bort nosskyddet för det var inte uppskattat.
 
Chokladen precis efter uppsittning, min nya (fast skruttiga) bil i bakgrunden.
 
Ute på tur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0