Långa dagar!

I morse åkte jag vid 8.00 och när jag kom hem nu i kväll var klockan 22.00. Långa dagar blir det!
 
I morse före jobbet så red jag Grå, vi red lite dressyr. Hon var spänd, eftersom hennes kompisar stundtals var utom synhåll, men släpper så fort jag kommer till ridning på henne. Sen åkte jag till andra betet och jobbade Satine lite, på med sadel och så jobbade vi med start, stopp och fokus. Då skogen var full av jägare som fixat älgpass i helgen hade vi ingenstans riktigt att ta vägen men de borta nu i kväll så i veckan är det som vanligt igen.
 
Efter jobbet så åkte jag på lektioner och var hemma sent. Snodde ihop en sen middag med resterna av köttet, sallad, beasås och fetaost i pitabröd, det var riktigt gott så nu är jag sjukt mätt igen. Ny Ica-dag i morgon!
 
Grå i morse med vinden i manen!
 
Satine med sadel, visst är hon söt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0