Inventering!

Återigen dags för den årliga inventeringen, det betyder verkligen att sommaren är slut! I morgon är det dessutom 20 år sedan jag började på Ica, 20 år på samma arbetsplats är ju galet!
 
I morse hann jag i alla fall longera Satine en liten stund på banan innan Zippin drog ut ur sin hage och krävde uppmärksamhet. När hon var infångad så var det bara att åka på Ica där vi först haft en vanlig arbetsdag och sedan inventering på det. Vi blev visserligen bjudna på pizza men det blir ändå lång dag. Jag drog strax efter 22, vilket egentligen är ovanligt tidigt för våran inventering, men det var inte mycket kvar då.
 
Nu är jag helt slut så det är bara att sova och ladda om för i morgon!
 
Inga öronbilder i dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0