Bil-lös!

Full fart i dag med. Jobbat massor av hästar, dock inte mina egna som jag ju knappt hinner med just nu... 
 
Började dagen med att spola av ett par täcken och måla åtminstone lite på stallet. Sen ner till betet och tömkörde Satine och red lite dressyr på Grå.
 
En mellanlandning hemma och sen åkte jag och Nisse upp på byn för att äta och handla. Lämnade av Nisse hos hans systerson, som sen fick köra hem honom eftersom jag har hans bil, och så åkte jag i väg på hästjobb. Först till travtränaren som nu börjar bli bra i sin arm, där jag red två och tömkörde två hästar. Sen till ett nytt ställe där jag gjorde visningsträning med en tvåårig nordsvensk som jag ska visa på premeringen på söndag. Avslutade sedan med en häst i töm på Hammarn innan hemfärd och nattning av hästar.
 
Jag hinner verkligen ingenting nu, och jag behöver verkligen en bil!!!
 
Grå efter ridningen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0