Andra läger dagen!

Andra och sista läger dagen igår, för denna gång. Vi har haft tur med vädret, och förutom några incidenter med någon avfallning och ett oplanerat galopprace så har det varit två riktigt bra dagar!
 
Innan lägret igår så jobbade jag Satine lite vid hand. Tanken först var longering men jag insåg att vi var tvungna att börja ännu mer basic då hon inte riktigt förstod framåtdrivningen. Så en massa start och stopp på liten volt runt mig, så kommer det nog gå bättre nästa gång. Efter lägret hade det börjat regna men jag hade ett stort behov av lite tid med mina egna prinsessor så jag och Clarinett red ut en sväng i regnet.
 
Nu ny dag och i dag ska jag hinna göra allt jag inte hunnit göra resten av veckan!
 
Ny sadel testad på Satine, den ligger bättre men inte perfekt, dock får det duga att börja med på henne!
 
Det här är enda bilden jag lyckades ta på lägret, från en av hopplektionerna. 
 
Clarinetts hals igår kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0