Underbara ponnyer!

Man blir glad av att träffa flera fina, trevliga och välridna ponnyer på samma kväll, vilket jag gjorde igår! Såklart träffade jag även fina stor hästar men just ponnyerna utmärkte sig igår och jag blir verkligen glad över att se ryttarna få bra möjligheter till bra ridning på ponnyer som hjälper dom rätt!
 
Jag hade riktigt många som red igår, härligt att ryttarna börjat tina fram och det gäller att passa på att jobba när dt går! På dagen red jag lite hemma, först Chokladen och sedan red jag och Clarinett i skogen. Jobbade Lemonaden i töm och avslutade med att tömköra Zippin, vilket gick bra. Sen gjorde jag pastasås av resterna av laxen och regnbågen innan jag åkte i väg på lektionerna, och även red en häst, var såklart sent innan jag kom hem igen. Avslutade dagen med varma mackor. Nu ny dag och blåst även i dag!
 
Zippin tömkörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0