Långfredagen!

Avslutade skärtorsdagen med smörgåstårta, och på långfredagen lyckades jag pricka in smörgåstårta två gånger! Men i dag får jag nog äta annat...
 
Igår började jag med att rida ut Itzy en sväng i skogen, innan jag åkte på jobbet där det var lite lätt kaos första timmarna men sen lugnade ner sig. Och på jobbet fick vi smörgåstårta då Linda, som fyller år idag, kom och bjöd oss på det.
 
Efter jobbet så åt jag lite risgrynsgröt innan jag tog mig an hästarna. Gjorde bakbromsträning med Lemonaden, red Grå och trimmade lite inför dagens träning och så longerade jag Zippin. Tränsningen gick strålande i dag, longeringen gick också bra men hon fick igång alla hästar som for runt som popcorn i hagarna. Linda red samtidigt men Bea höll sig på mattan i alla fall, vilket ju i och för sig även Zippin gjorde trots de andras uppvisningar i hagarna.
 
Sen när stallet var klart så var det snabbt ombyte så åkte jag och Nisse till Linda och åt mer smörgåstårta!
 
Zippin på banan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0