September!

Redan september, fy så fort sommaren gått! 
 
Inte så mycket piggare idag, men kämpar på. Har haft träningsdag här hemma men få anmälda så det blev mer teorikurs, kanske tur att det blev få med eftersom jag är sjuk. Red Lilla Grå i morse innan kursen, och jag känner ju att orken inte alls är med mig. 
 
Två ridpass och sedan teori om hästproblem och problemhästar, vi pratade om varför problem uppstår och hur man kan jobba med det. Efter lunchen så visade jag med Szum hur jag jobbar med hästarna, och även lastning och olika lastknep.
 
När kursen var över bröt regnet loss och det regnade hela kvällen. Linda följde med hem, vi tittade på trav på tv och åt rester till middag och gjorde päronpaj. Sen åkte jag och Nisse och hämtade en ettåring på bete, den är såld och ska åka i morgon. Och jag kan säga att den lastningen inte gicks igenom på kursen!
 
Nu försöka sova trots att vi båda hostar helt galet mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0