På tur!

Den här veckan är det mycket jobb, men i dag var jag faktiskt ledig!
 
Red på förmiddagen, red dressyr först på Clarinett och Grå som fick jobba med det vi gjorde på träningen i helgen. Sen Szum som var rätt spänd när jag började så jag red lätt för att få honom att slappna av och så styrde jag lite runt träd. 
 
Sen fika och i väg till Ulrika som är hästmassör och sadelprovare, så samåkte vi till Sången! Där var det en föreläsning och redovisning av ett examensarbete om ridlärarens roll och stallbackskulturen. Det handlade mycket om hur ridundervisningen utvecklats, varför och vad det gett. Intressant men få lyssnare. Kolsvart innan jag var hemma igen och nu laddar jag om inför morgondagen!
 
Från föreläsningen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0