Knott-kväll!

Less på att vara förkyld redan! Less på att inte orka, less på att det aldrig blir några pengar, less på mörkret som kommer nu... Less på Lemonaden som har som sport att rymma nu!
 
Igår Ica-jobb och sen på kvällen jobbade jag Lemonaden i töm. I morse var jag inte alls pigg men det tar hästarna ingen hänsyn till och Nisses ston var på rymmen! Vi ledde hem dom och sen lagade jag hagen medan Nisse åkte och jobbade. Sen var det dags för mina hästar, jag var inte så pigg så mina prinsessor fick jobba i töm, Lilla Grå, Clarinett och Chokladen. Är i alla fall lite lättsammare för mig, i stället lade jag lite mer tid på att måla stallet. Väldigt lite kvar av första omgången nu, frågan är om jag hinner ett lager till innan vintern?
 
Sen matpaus och i väg på lektioner, var betydligt piggare på eftermiddagen så det var helt okej att ha lektioner. Bara alla knott som irriterade, borde inte de ha frusit ihjäl nu?
 
Chokladen efter sitt pass!
 
Från det här hållet ser det färdigt ut! Är flanmigt nu men det försvinner nog efter en omgång färg till.
 
På framsidan fattas det ännu lite. Men visst blir det snyggt?

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad du är duktig som kämpar på i alla väder! Det blir superfint😊. Krya på dig!

Svar: Tack!
Pernilla Engström

2019-09-25 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0