Förkyld igen!!!

Söndagen innehöll också mycket jobb, dock kändes den lugnare vilket nog var bra eftersom jag är förkyld igen!!!
 
Red dressyr på Clarinett på morgonen, hon var riktigt fin! Sen Ica-jobb och direkt från jobbet till en lektion. Och sen direkt från lektionen till stallet för att hinna rida innan mörkret! Nisse kom och körde balar i samma veva så det var lite rörigt innan vi kom i väg, men sen red jag och Linda ut en sväng med två för dagen fjantigs hästar som skulle kolla på allt, Grå och Bea. Grås hals åker fram och tillbaka för att hon konstant försöker titta på allt! Men det blir nog bättre med mer rutin, en galopp fick vi i alla fall till igår. Och vi hann innan mörkret!
 
Sen en sen middag, Linda hade kokat köttsoppa och skänkt oss en bytta så köttsoppa med rostmackor och sen gjorde jag äppelpaj till efterrätt. Såg början på Beck& filmen men somnade såklart sen. I dag fortfarande förkyld men inte värre än att jag kan jobba i dag med, ute är det frost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0