Blöt kväll!

Nu känns det verkligen som höst! Igår gjorde en kall morgon och sen regn på kvällen att jag fick riktiga höstkänslor!
 
Hade en hård natt, hostade till att jag spydde och sov sedan på soffan vilket gav typ nackspärr... Så gick lite på halvfart men fick ändå rätt mycket gjort. Red först ut en sväng med Clarinett, longerade Dajmen och tränade uppsittning, eller mer korrekt tränade avsittning! Det går bra när jag kliver av, men när jag släpper båda stigbyglarna och hoppar av reagerar hon lite, men vi tränar på! Sen fick Chokladen gå lite i töm innan jag åkte upp till gården och red Grå. Med henne red jag igenom dressyrprogrammet, fast utan galoppen för jag ville inte ställa till något dagen innan, och det kändes rätt bra. Travdelen och övergångarna kändes bra men skritten sämre, det är fri skritt och hon blir lite osäker när jag släpper kontakten med henne.
 
Jag målade även lite, men eftersom det började regna så tog jag och målade på framsidan där det är tak fast inte baksidan är klar än. Så nu ser det ännu mer halvfärdigt ut. Sen köttfärssås och spaghetti till middag och i väg på några lektioner och tömkörde en häst i regnet. Rätt blöt innan jag kom hem igen!
 
Nu ladda för en spännande dag!
 
Chokladen äter kraftfoder efter sitt tömjobb!
 
Mina halvmålade uteboxar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0