Älgtjoa!

Igår regnade det mest hela dagen, men jag var ju på Ica så mig gjorde det inte så mycket.
 
Jag jobbade Chokladen i töm innan jobbet och sen Lilla Grå i töm efter jobbet. Gjorde även middag innan jag åkte iväg på älgtjoa. Det var alltså pubafton med partyband här i byn på samlingsgården, jag var väl inte riktigt i form gör det men man måste ju stötta när anordnas något. Tog det väldigt lugnt och åkte hem före midnatt för jag hade så ont i ryggen, och även i dag är det ju jobb som gäller så det var nog lika bra. I dag drar dessutom älgjakten igång här!
 
Chokladen på banan, hon hade turen att jobbas innan regnet!
 
Nisses hund Bosse och katten Holger ville inte vara ute i regnet igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0