Taggad!

Nu drar det ihop sig, i morgon åker jag till Wången på kursdagar om hästens fysiologi! Är så taggad!
 
I morse red jag ut Clarinett innan jobbet, trav på grusvägen men jag hade varit optimist och tagit på mig för lite kläder och frös lite! Sen tog jag in Wasabi som fick testa sidepullet och tömkörningsgjorden, min tanke är att börja tömköra lite i sidepullet och nu har vi testat grejerna.
 
Sen Ica-jobb och direkt vidare till lektioner, och snöfall!!! Hemma igen tänkte jag longera Dajmen men hon såg inte helt ren ut så det blev inte så mycket. Misstänker hovböld, hon stod häromdagen i hagen som de brukar göra vid hovböld men då kunde jag inte se mer än så, även i dag lite oklart då jag inte ens kan se vilket ben det är. Men inte konstigt med hovbölder i denna lera!!
 
Sen köttsoppa som Nisse kokade i natt till den middag och nu har jag förhoppningsvis packat det mesta. Sista rycket gör jag i morgon bitti!
 
Från morgonens tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0