Måndags flow!

Måndagkvällar verkar vara grejen för bra ridning för mig, tror att jag för stunden är inne i ett flow!
 
Igår innan jobbet så fick Bea jobba lite i töm, Linda är borta så jag ska försöka jobba även henne lite denna vecka. Sen efter jobbet så red jag Grå, med henne har massor av pusselbitar fallit på plats och hon är verkligen jättefin att rida nu. Jag hoppas att det fortsätter så med henne nu och inte blir som tidigare vintrar när hon blivit totalt överladdad och knappt ridbar. Men så här bra har hon ju inte känts förut så förutsättningarna är ändå goda!
 
I dag ska jag också jobba, känns ovant då jag ju ytterst sällan jobbar tisdagar!
 
I lampans sken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0