Kanelbullensdag!

Kallt och frostigt i morse, vintern är onekligen på intåg...
 
Jag jobbade Lemonaden i töm och red Chokladen innan jobbet. Chokladen förvånade mig lite, hon ville först inte bli fångad, sen spänd att göra i ordning och med tanke på detta och att ridbanan var lite frusen så var förväntningarna låga på ridpasset. Men Chokladen bjöd på ett superpass med bra bjudning och bästa galoppjobbet på banan med henne någonsin!
 
Efter jobbet så red Linda ett dressyrpass och sen blev det inget mer hästjobb utan bara fodring. Nisse är dålig i misstänkt matförgiftning så jag fick fika bulle och O'boy på egen hand. Nu hoppas jag på förnyad energi i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0