Ica-dagar!

Två dagar Ica-jobb, inte jättemycket häst jobb gjort dessa dagar men den här tiden på året får man vara nöjd med det som blir! Jag ogillar starkt mörkret och igår både regnade det och blåste, så leran hemma är inte direkt bättre... 
 
I torsdags efter jobbet så jobbade jag Grå och Szum i töm. Igår hade vi lite lätt kaos på jobbet, lönefredag och en personal kort och dessutom en frys trasig så vi ägnade många timmar åt att försöka packa för att få in alla frysvaror som kom! 
 
Efter jobbet så stannade jag först hos bonden i byn och hämtade två hösilage balar, sen fika och ombyte innan jag jobbade Bea i töm. Jag och Linda hjälptes åt att rulla ut balarna ut transporten och sen fick även Lemonaden gå i töm. Hon var jättefin och jag är sugen på att börja rida henne igen, det har jag egentligen varit ett tag men hon har haft ett sår som stört henne. 
 
Avslutade fredagskvällen med bokföring eftersom Nisse ändå inte var hemma förrän sent! Nu väntar en ganska lugn helg, tror jag i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0