Hemma igen!

Hemma igen, full med fakta, idéer och tankar! Ska sammanfatta kursen lite någon dag, men inte i kväll!
 
Jag kom hem på eftermiddagen, röjde lite i köket och lagade spagetti och köttfärssås till middag. Väl i stallet kollade jag först Dajmen, hon var lite mer tydligt halt i dag och jag misstänker hovböld, dock fortfarande inte helt tydligt. Skulle longera galopp-programnet med Chokladen som vilat en och en halv vecka, men hon var alldeles för yrslig och blev rädd för bilspår på banan (sen Nisse kollade hästarna i morse) och kunde inte fokusera på galopp. Så jag gav upp och lät henne springa lös en stund i stället. Red dressyr med Clarinett som var lite mer fokuserad.
 
Nu ladda för jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0