Första oktober och första snön!

Igår vaknade vi upp till stora snöflingor och blåst! Även om det under eftermiddagen övergick till regn så låg det kvar på höjderna, och jag tycker att det är tidigt även om jag vill ha en snörik vinter! 
 
Det blev inte mycket gjort igår, hästarna var för frusna och spända för något arbete då de fick varmare täcken och mat, med undantag av Szum som fick gå galopp-programmet i lina. Dessutom blev mina lektioner inställda så det var en rätt trist dag. Jag röjde i garaget där vi har täcken, foder och häst grejer, eldade lite skräp och sorterade täcken. Hemma gjorde jag tacopaj, röjde lite och bytte sängkläder, inte så mycket vettigt men nya tag i dag!
 
Bildbevis på snön!
 
Lemonaden äter, hon och Chokladen var de som var mest frusna.
 
Clarinett och Wasabi höll sig i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0