November!

Det var en hård början på november, känns inte alls lovande!
 
Jag red i alla fall Grå och Chokladen innan jobbet, och det kändes rätt bra trots underlag och allt annat. På jobbet var det kaos, dagen före allhelgona är en ganska stor säljdag men vi var en kort i personalen och vi hade nog egentligen behövt vara två mer än i dag för att få det att flyta. Frukten blev inte ordentligt påfylld förrän vid 16-tiden, och då hade vi knappt börjat med mjökkylen... Vi i personalen har varit stressade och irriterade, och när jag kom hem ville jag bara sova...
 
Blev ingen ridning i kväll, hämtade transporten och vinterdäcken eftersom jag ska få hjälp med byta de i morgon, och så fick hästarna nya balar. Och nu snart ska jag äntligen få sova, hyr ska jag överleva november???
 
Mina fina gråa prinsessa efter ridningen i morse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0