Halloween!

Även gårdagen rann i väg, tycker inte att jag hinner någonting fast jag gör saker hela tiden och min "att göra lista" innan vintern är fortfarande lång! 
 
I alla fall fick jag börja dagen med ett besök vid min brunn, vattnet försvann i tisdags när hästtandläkaren var här (typiskt när man verkligen behöver det!!!) och har inte riktigt kommit igång ordentligt sen. Men efter att ha ruskat om slangen i brunnen lite kom det igång, min brunn ligger uppe i skogen, och jag har sedan självtryck nästan en kilometer ner till gården! 
 
Sen lite hästjobb, om än lugnt eftersom de vaccinerades i tisdags och dessutom är ju underlaget sådär nu. Szum och Chokladen fick gå i töm, och Clarinett skrittade jag i skogen och sen lite travjobb på banan. Efter det lite pizza rester till lunch och i väg på några eftermiddags lektioner.
 
Hann landa lite hemma innan även Linda red ett lättare träningspass och jag nattade hästarna. Nu laddar jag för allhelgona helgen och Ica-jobb i fyra dagar!
 
Lite sol fick vi när vi töm körde Chokladen och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0