Dubbelhelgen över!

Förutom förkylningen så har jag haft en bra helg, nu är det bara full fart mot jul som gäller! Och allt brukar kännas bättre bara vi passerat jul...
 
Jag skrittade ut Chokladen i skogen igår morse innan jobbet. Skönt för henne med lite mjukare underlag då hon tycker att det är alldeles för knöggligt och hårt i hagen. Sen Ica-jobb och efter snabba bud att äta, blev färdig risgrynsgröt, och byta om för mindre än en timme efter att jag kom från jobbet så började min teorikurs. 
 
Denna gång var det foder och utfodring på agendan för kursen, som vanligt roligt och intressant, men jag blir otroligt trött när jag haft kurs. Så jag nattade hästarna, drack en julmust och åt en saffransfläta och sen sov jag! Det är väl lite så att det efter denna helg är okej med julmust och lussekatter? 
 
Kallt ute nu, riktig vintertemperatur och till helgen ska det bli snö. Jag vill ha riktig vinter men känner mig ändå inte beredd nu!!
 
Morgontur med Chokladen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0