Disväder!

Ryggen höll i dag med! Lite försiktig rörelse, Ipren och en ridtur var grejen i dag!
 
Jag började försiktigt med att jobba Grå i töm, höll till i en hage med snö. Eftersom det gick ganska bra så testade jag att skritta ut Clarinett i skogen och det inte bara fungerade utan gjorde även att jag var bättre efter. Tordes dock inte rida Szum så han fick också gå i töm, gäller att inte riskera för mycket nu.
 
Sen klämda mackor till lunch och i väg på två lektioner på eftermiddagen. Hem och gjorde middag, slappade lite och började skriva fakturor innan personalmöte med Ica på kvällen. Nu hoppas jag att ryggen känns lika bra i morgon, för dom det var igår kväll och i morse så var det inte roligt! Kunde ju inte ens nysa utan att det högg i ryggen...
 
Grå ute i gråvädret i dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0