Alla helgons dag!

Jag blir tokig, jag är förkyld igen!!! Har inte varit annat sen semestern, hinner knappt känna mig frisk så börjar det om...
 
Igår började jag med att jobba Szum i töm innan jobbet, han fick jobba ute i en av gräshagarna eftersom banan är ganska hård nu. Sen några intensiva timmar på jobbet, vi stängde tidigare eftersom det var helgdag så efter jobbet var det snabba bud att byta om och stoppa i mig två mackor för att hinna till stallet innan mörkret. 
 
Skrittade ut Clarinett och hade Dajmen som handhäst, vi red en liten sväng men det hann ändå bli mörkt innan vi var tillbaka. Grå fick sedan jogga lite i töm i gräshagen, i mörkret, och resten av kvällen gick åt till förberedelser inför morgondagens kurs. Städning, förberett fika och skrivit ut papper, sen gjorde jag mat och äppelpaj och Linda kom förbi och fikade hela kvällen. Men jag hade nog feber och var helt slut!
 
Nu ny dag och mer Ica- jobb och dessutom teorikurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0