A-barn och ryggont!

Lugn dag igår, och det var väl tur med facit i hand!
 
Började med att flytta om hästarna i hagarna, så Bea och Szum fick flytta till den lösdriften de ska gå i och Dajmen och Wasabi får gå i en egen hage på dagarna. Det blev mycket bus och spring i alla hagar!
 
Sen jobbade jag hästar, longerade Dajmen, red dressyr på Clarinett och tränade på det vi gjorde i helgen, och sen red jag lite lätt på Szum som jag inte suttit på sen flera veckor. Han var såklart spänd, och jag hade börjat få lite ont i ryggen redan då men vi joggade lite, avslutade med Chokladen som jag skrittade först i skogskanten och vände runt träd, och sen travarbetade lite på banan. 
 
Resten av eftermiddagen så åkte jag och Nisse upp på byn, åt och handlade. När jag nattade hästarna så band jag upp Wasabi och borstade lite, hon var ett riktigt A-barn igår, lätt att ta på grimman på morgonen, ensam i hagen när jag longerade Dajmen och stod som ett ljus uppbunden, så då var hon ju bara tvungen att smita ut ur boxen när matte lämnat dörren öppen för att ta loss grimskaftet! Oavsett väldigt nöjd med henne igår!
 
Fick dock ont i ryggen, inte ovanligt för mig men det här är annorlunda än det brukar vara. Ville inte släppa, och är definitivt värre än det brukar vara och inget bättre i dag!!!
 
Trött Clarinett tar igen sig efter ridningen!
 
Choklad-öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0