Sommarvärmen är tillbaka!

Nu är det sommarvärme igen!
 
Även igår började jag med Beroza, och även igår i töm. Mycket skrittjobb med att verkligen ha henne i ramen och att kunna få henne att svänga på min väg. Sen longerade jag Dajmen, och om ni kommer ihåg så kunde jag i förrgår ha foten i stigbygeln och igår kunde jag lägga vikt i den också! Det går långsamt framåt! Även Wasabi longerades, men bara i kapson och väldigt enkelt. Andra gången vi testar och nu kunde jag longera i trav i båda varv!
 
Sen red jag Lemonaden som fick skritta lite i skogen, Lilla Grå gick på banan och var jättefin och sist ett dressyrpass med Clarinett där galoppfattningarna var bra men vi behöver kunna reglera galoppen lite mer, så får jobba på det!
 
Spagetti och köttfärssås till mat och sen i väg på en lektion och red en häst. Sent innan jag var hemma och hade tagit in hästarna, som vanligt, och nu är det Icahelg som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0