Nackspärr!

I morse sträckte jag på mig och gäspade, inte bra för jag kände direkt att det sträckte till i nacken men trodde att det skulle släppa direkt. Men sträckningen satt i och jag fick som nackspärr och har mest tittat rakt fram hela dagen... Lite bättre i kväll men man måste passa sig när man sträcker på sig...
 
Jag och Linda träffades tidigt i stallet, hon och Nisse skulle åka in med Bea till seminstationen för att undersöka varför Bea är brunstig så mycket. Nu fick de väl inte så många svar men hon är i alla fall kollad. Och jag hann göra bakbromsträningen med Szum innan jobbet. 
 
Efter jobbet så longerade jag Miroquo i kapson på banan , gick riktigt bra och så fick Wasabi träna på att stå uppställd utanför boxarna! Jag gjorde också en inspektionsrunda på sommarens beten och hämtade hem lite plaststolar. Nu ska jag sova och njuta av att vara ledig från Ica en hel vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0