Kristiflygare!

Kristihimmelfärdsdag eller kristiflygare, den här helgen har han ju kunnat flyga i alla fall för jäklar vad det blåst! Igår kallt, blåsigt och regn hela dagen, i dag varmare men då nästan storm i stället! 
 
Igår red jag lite dressyr med Clarinett på morgonen och sen i väg till Nylands Hästsportlag där jag hade kurs om säkerhet i stallet och sen ett gäng lektioner. Hemma igen var det bara att natta hästar, duscha och äta för att sen åka på vinkväll med ett gäng från jobbet.
 
Lite segt i morse trots att det var lugnt igår. Red i alla fall Beroza i stormen, och vi testade att hoppa lite! Travhoppade några småhinder och det gick jättebra trots vädret och en Lemonad som sprang runt i en hage och skrek!
 
Efter jobbet så tog Linda och jag hem stona från betet i granngården, och så jobbade jag Chokladen i töm. Sen har jag ägnat resten av kvällen åt att försöka få igång och förstå en lånad mobil. Har varit på väg att slänga ut den genom fönstret flera gånger! Borde ändå vara bättre än den jag har som är beroende av laddaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0