Folkfullt!

Nu känns det som sommar! 
 
Jag red Chokladen i morse innan jobbet, bara lite lätt dressyrjobb, och även fast klockan bara var 9 så gick det rida i linne! Så härligt!
 
Efter jobbet så var det både full fart och fullt på gården! Dels kom det en häst och dels hade jag hjälp att byta däck. Hästbilen kom jag i kapp på väg från jobbet, och då var redan Paulas familj där och hade börjat byta däck (snacka om service!), sen kom även Linda och familjen till hästägarna -längesen det var så mycket folk på Brännan en fredagkväll... Hästen som kom heter Miroquo och är en treårig, jag träffade hans mamma redan när hon var fyra år för en sådär 15 år sedan eller mer.. Ska bli spännande att rida in honom i alla fall! 
 
När allt lugnat sig, så fanns inte så mycket energi kvar så jag gjorde bakbromsträningen med Szum och sedan flyttade jag och Linda om hästarna lite innan vi nattade dom! Nya tag i morgon!
 
Miroquo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0