Eurovision!

Långa dagar nu...
 
I morse innan jobbet så fick Chokladen gå bakbromsträning och sen Ica mest hela dagen. Snabb och lite fuskig middag med färdiggrillad (fryst) kyckling, potatissallad och vitlöksbaguette och sedan till stallet. Där packade jag och Linda in Dajmen och Bea i släpet och åkte till ridhuset för lite miljöträning. En snabbknoppning hade jag också gjort för att testa lite innan nästa helg. Jag och Dajmen gick runt och kollade i ridhuset, gick över bommar, longerade lite och tränade lite visning med uppställning och trav vid hand.  Förutom Bea var det två hästar till så mycket att titta på! Lite trött häst när vi skulle hemså då tog det säkert 4 minuter att lasta...
 
Sen fikade vi lite, Linda, jag och Nisse, framför Eurovision och jag fastnade lite, blev sent och nu måste jag sova!
 
Dajmen utanför ridhuset!
 
 
Hon och Bea gillar varann!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Siljeholm

Hej, vet inte om du skrivit Ang bakbromsträningen i något föregående inlägg. Men äre typ att gå nerför i backe? Eller vill du skriva lite i bloggen och beskriva det om jag missuppfattat? Mvh Sandra

Svar: Om du söker på "bakbroms" så ska du hitta ett inlägg om det, och där finns en länk till Sara Ljungs blogg där detta är mer utförligt beskrivet. Men extremt långsam skritt i nedförsbacke vid hand med rak häst kan man väl säga! 👍
Pernilla Engström

2019-05-19 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0