Aprilväder i maj!

Aprilväder i maj känns ju ganska normalt när det var sommarväder i april!
 
I morse longerade jag galopp-programmet med Szum innan det blev Ica-jobb. Efter jobbet gjorde jag en snabb och fuskig middag, men god, då jag värmde färdiga revben och till det potatissallad och vanlig sallad. Sen red Paula och Linda varsin dressyrträning, Bea är mycket mer loss över ryggen nu efter hon träffade hästkiropraktorn förra fedagen och Minna är bara för häftig. Snart får Torsten konkurrens som dressyrardenner (har ni sett honom?) tror jag!!  Efter det så var det äntligen dags för mig att få rida! Den här veckan har det inte blivit så mycket ridet alls, har inte riktigt hunnit med mina egna hästar och det som gjorts har mest varit jobb från marken. Men i kväll red jag Lilla Grå, och det var så roligt att få rida och hon var dessutom trevlig!
 
Sen gjorde jag äppelpaj till kvällsfika och nu är det sällskapsresan på tvn, borde egentligen bokföra men energin räcker inte hela varvet runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0