Aprilväder de luxe!

När jag åkte från jobbet i dag var det sol, mindre än en timme senare när jag gick ut så var det hagel och vitt på marken...
 
I morse red jag Chokladen innan Ica-jobb, hon kändes bättre än hon sett ut sista veckan (sen det blev snö och kallt igen), och vi jobbade med att vända över banan och flytta sidvärts. Efter jobbet och även i dag en snabbmiddag så var det dags för löshoppning igen.
 
I dag var Bea först ut, hon hoppade betydligt bättre än sist, sen hade vi två hästar på besök, det var fina hopphästar så då blev det lite högre hinder! Dajmen var fin, Wasabi fick hoppa oxer för första gången och sist ut var Lemonaden som fick hoppa lite annorlunda med studs, jacka på ena hindret och vattenmatta under ett annat. Detta för att få henne att kolla lite mer på hindren och lyfta på benen! Bra löshoppningskväll och som tur var gick haglet över!
 
Sen avslutade jag och Linda med fika! I morgon ny vecka och ny dag på Ica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0