Vårdagjämningen!

Åh vad jag älskar ljuset som är på väg tillbaka! Sol i dag med men blåste upp under eftermiddagen.
 
Jag red först Szum och Lilla Grå på banan, Szum kändes lite oriden och Lilla Grå var ofokuserad. Med Chokladen var planen att rida på den upptrampade slingan, men när jag suttit löst ett flertal gånger på två skrittvarv ändrade jag mun plan och red till ridbanan i stället och jobbade bort lite överskottsenergi. Hon var verkligen lite tokig när jag började men som tur var lättare att sitta kvar på än Clarinetts språng, på banan lugnade hon sig snabbt och var jättefin. Hon är väldigt lite jobbad nu så förhoppningsvis blir det bättre framöver.
 
Sen fick Dajmen och Clarinett göra bakbromsträni gen i backe innan mat och i väg på lektioner. Nu är det bara att ladda för kunddag på Ica i morgon, bäst att jag är frisk då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0