Myskväll!

En riktig myskväll blev det i kväll, dessutom soligt i dag så vintern när den är som bäst!
 
Jag jobbade Chokladen i töm innan jobbet, sen Ica och efter jobbet förberedde jag kvällen lite genom att fixa varm choklad . Vi skrittade ut en liten sväng, jag med Beroza och så Linda och Paula. Första riktiga uteritten för Beroza och hon var grymt taggad! Hon tyckte att full fart framåt var lämpligt men vi försökte hålla oss till skritt. En älg träffade vi också på men hästarna är ju rätt älgvana...
 
Sen ägnade vi kvällen i ett vindskydd som ligger alldeles bredvid en av sommarhagarna. Det var jag, Nisse, Linda och en kompis till henne, Paula och hennes familj, vi gjorde kolbullar, grillade mackor, drack varm choklad med Minty och grädde och kaffe med Minty. Mysigt i mörkret och det gick rätt bra med kylan också. Sen nattade vi Nisses hästar och nu vill jag bara sova!

Kommentarer
Postat av: Desirée Jonsson

Duktiga Beroza 😊

2019-03-10 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0