Mars!

Funderar på att skaffa mig en rejäl förskring för att kunna gå på gården... Ett gruslass kanske också hade fungerat i och för sig! Blir spännande med mer snö på det här i helgen!
 
Jag jobbade på Ica igår och på kvällen red jag dressyr med Chokladen och Clarinett. Chokladen fick trava över bommar och jobba med något som senare ska bli öppna men som just nu är mer en utveckling av det vi gjorde på Saraträningen. Clarinett fick göra massor av övergångar och tempoväxlingar, hela tiden för att vara kvick för skänkeln. Chaffören jobbade med att vara mitt över henne hela tiden. Hon var väldigt fin, men blir trött när hon måste komma ur komfortzonen och inte bara springa runt och se fin ut...
 
Det fungerar att jobba hästarna men det går alldeles för mycket energi till att bara kunna göra i ordning och ta sig i väg, så speciellt roligt eller utvecklande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0