Inspirationsdag!

I dag har jag varit och fått massor av inspiration på clinic om avel, unghästar och förberedelser inför unghästtestet!
 
Jag började med att ha en lektion halvvägs till clinicen, ambitiös elev som red klockan 8.15 en lördagmorgon och dessutom i regn och blåst!! Sen vidare till Härnösands fina anläggning där hästavelsföreningen anordnat clinic och föreläsning med Eva Gudmundsson som är uppfödare, hingsthållare och domare. Väldigt intressant,  lärorikt och så inspirerande! Först på förmiddagen var det mer föreläsning och på eftermiddagen var vi i ridhuset! Så taggad med unghästarna nu!
 
När jag kom hem gjorde jag mat och när jag sedan nattade hästarna så fick även Lemonaden gå i backen. Jag blev jättetrött trots att jag ju egentligen inte gjort så mycket i dag. 
 
Från ridhuset när vi tittade på treåringar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0