Fina hästar!

Åhh vad fina alla hästar är nu! Men det törs man ju inte säga, det brukar hända något då...
 
I morse var det fortfarande fruset och isigt på gården. Jag jobbade Beroza i töm, hon var jättefin men grejade mycket med bettet, lade till och med tungan över bettet. Tror att jag ska testa med nosgrimma några gånger och se om det blir bättre. Sen fick Lilla Grå och Chokladen jobba i backen.
 
Sen var det Icajobb, efter jobbet så tömkörde jag Bea, som var jättefin! Hon har verkligen blivit starkare i vinter och msn ser stor utveckling bara på de två sista månaderna då Linda varje vecka antingen har ridit träning eller så har vi tömkört. Den kontinuerliga träningen har verkligen gett resultat!! Efter det så red jag Clarinett,  i dag satt fattningarna från skritt klockrent och även hon har blivit starkare i formen.
 
Nu sova och ladda för tidig morgon och spännande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0