Förberedelse-fredag!

I helgen har jag sommarträningsdagar hemma, lite enklare ridkurs där ryttarna själva bestämmer hur mycket de vill rida och inriktning. Men det ska ändå fixas mat och teori, denna gång är teorin om hästens träning, och även om det (tråkigt nog) inte är jättemånga anmälda så är det en del pyssel innan. Och väldigt mycket stress! Men det blir nog bra!
 
Jag har jobbat i dag och redan på jobbet började förberedelsena genom att jag tjuvkopierade teoripappren på lunchen. Efter jobbet började jag direkt med att göra pastasallad till morgondagens lunch. När det var gjort så kollades alla hästarna inför natten och sen kom Nisse och skodde Clarinett. Blev sent men jag hann planera lite på teorin också.
 
Det mesta på min "att göra-lista" har jag prickat  av under veckan, har kvar att städa i lägerhuset i morgon bitti och jag hann bara skotta över spåret på halva ridbanan, men nu får det vara som det är. I morgon kör vi! Håll tummarna att allt flyter på och bra väder!
 
Baloo ville också vara med och göra pastasallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0