Sommarträningsdagarna är över!

Dag två på sommarträningsdagarna igår, ingen värme och lite regn men egentligen ganska bra ridväder.
 
Jag red Lilla Grå på morgonen, och kollade alla hästar och gjorde paj till eftermiddagen, innan kursen drog igång. En ganska lugn kursdag dock, en dressyrträning på förmiddagen och sen teori och lunch, efter lunch en hoppgrupp och sen mer teori och fika. 
 
När alla åkt så ledde jag och Linda hem Miroque och Szum innan vi red ner Clarinett, Lilla Grå och Bea till betet, jag red Clarinett och hade Grå vid hand. Tanken var väl egentligen att göra mer sen men vi var trötta och blöta av regnet så Linda följde med mig hem och vi åt rester sen helgen som mat.  Nu laddar jag för n ny vecka!
 
Roligt med kurser men intensivt!
 
Från hoppningen igår!
 
Mina hästar när vi ridit till betet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0