Fredagsrace!

Sex arbetsdagar kvar till semestern, har lite ont i magen inför morgondagen på Ica men det löser sig säkert det med! 
 
I dag red jag först Miroque på banan, vi tränade på traven och i dag avancerade vi lite och även styrde och bytte varv i trav! Testade även att trava över bommar, men han tappade lite balansen och saktade av över sista bommen, men han försökte bra i alla fall! Sen red jag även lite dressyr på Szum, som kändes jättefin i traven men låser sig lite i galoppen, innan det var dags för Ica!
 
Efter jobbet så nattade jag bara hästarna, drack en cider och tittade lite på PS I Love u som gick på TVn, har sett vissa delar av filmen säkert 6-7 gånger men aldrig början av den! I dag lyckades jag se en ny bit i början av filmen! Jag är ingen filmtittare...
 
 
Miroque efter ridpasset:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0