Fredagsbesök!

Ica-dag, fredag och fullt ös! 
 
Efter jobbet så bytte jag snabbt om för Beroza fick besök ända från Gotland! Såklart öppnade sig himlen samtidigt som vi sadlat! Även om vi väntade ut den värsta skuren så var det ju väldigt typiskt, vi hann bli blöta och solen tittade fram igen när vi var klara! Det gick i alla fall väldigt bra både för mig att visa henne och tjejen att rida, och jag tror att ett visst tycke uppstod! 
 
Sen trimmade jag även Clarinett lite inför morgondagen, och tvättade henne i regn. Hon trodde nog jag var knäpp som drog fram vattenslangen i regnet! 
 
Avslutade dagen med jordgubbspaj, av jordgubbar jag tagit hem från jobbet, och film på TVn. Nu omladdning för i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0