1 juli!

Igår morse var det sol och 20 grader varmt, kändes lite bittert eftersom jag då skulle jobba och jag varit ute hela helgen i kylan. Men finvädret gick över igår med...
 
Jag jobbade Beroza lite i töm på morgonen innan jobbet, hon har haft ett par veckors vila men till helgen kommer det några och tittar på henne, hon är ju till salu, så det är dags att komma igång igen.
 
Sen hann jag bara hem från jobbet på kvällen då bröt det ut ett rejält åskväder! Dom tur var hann det dra förbi innan det kom en häst till gården. En jättefin treåring som ska ridas in, Wille. 
 
Efter att han var lämnad tog jag in Miroque för lite jobb och givetvis öppnade sig himlen igen! Ingen åska denna gång då jag gjorde ändå ett longeringsjobb med honom. Sen var jag genomblöt så det fick bli en dusch och klämda mackor till kvälksfika. 
 
Nu ska jag i väg och besikta bilen, håll tummarna att jag i alla fall får köra den därifrån!
 
Nya hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0