Vintergrader!

Nu är det vinter på riktigt! Ett par ordentligt kalla dagar, lite väl kalla kan jag tycka!
 
Igår var det kallt och jag gjorde  inget med hästarna. I dag bättre även om det var 15-16 grader på förmiddagen när jag red dressyr med Clarinett och longerade Beroza. Beroza fick även träna på att stå vid pallen och vips så hade jag hängt på henne några gånger!
 
Sen lunch och så hoppade jag in på Ica under eftermiddagen. Efter jobbet så red jag Chokladen på banan och då var det bara 11-12 grader så betydligt bättre temperatur, det är så härlig luft när det varit kallt och sedan blir mildare. Nu hoppas jag att det fortsätter hålla sig ungefär som nu, räcker bra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0