Piggare kväll!

Dagen började ju sådär med 20 grader kallt och jag som inte alls var pigg. Jobbade Szum och Beroza i töm, vilket går att läsa i förra inlägget, innan paus för lite vila och värme.
 
Blev inte så mycket vila, i stället körde kag igång tvättmaskin, bytte sängkläder, pysslade och gjorde tjockpannkaka. Där någonstans blev jag piggare, och rastlös, eftersom det blev mildare ute så gjorde jag ett kvällspass i stallet. Mildare väder men toksnö i stället! Jag oackade hö och red Chokladen på banan, hon var väldigt pigg och positiv, det är så roligt att rida henne nu! Både Linda och Paula var i stallet så det blev en del surr också... Nu ska jag försöka sova så jag är pigg i morgon, och ingen feber tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0