Underkylt regn!

Hade höga ambitionerför den här dagen, det blev sådär i slutänden...
 
Började bra med att longera galopp-programmet med Szum och rida Clarinett på slingan, innan jobbet! Nu började jag inte förrän 11men kände mig rätt duktig ändå... På lunchen åkte jag och Linda på Hammarn och köpte kraftfoder, redan då hade det börjat regna..
 
Regn i februari är inte så bra... Underkylt regn på redan innan hala vägar, inte helt lyckat. Rätt spännande att bara ta sig hem från jobbet, och till stallet. Ingen ridning, men lite annat stallpyssel i stället. Tröstade mig med marängsviss till kvällsfika. Jag hoppas på bättre väder i morgon, och mindre halt framförallt!
 
Fotade Szum efter jobbet. Tycker att han börjar bli fin i kroppen nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0